Kunst & Vintage Fair

Op zaterdag 1 juni 2024 werd de Kunst & Vintagefair, georganiseerd door Curiosa De Vlinder, in de prachtige tuin van de oude Rentmeesterswoning in Lutten gehouden.

Een deel van het entreegeld én de opbrengst van de verkoop van de taarten was bestemd voor ons hospice.

De meeste taarten waren gebakken door vrijwilligers van de (Vrienden) van de hospice en leerlingen van het Vechtdal College. Hema Dedemsvaart sponsorde enkele slagroomtaarten en er zijn taarten van de plaatselijke bakkers geschonken door donateurs.

Fenny en Jacqueline van Curiosa de Vlinder overhandigden Julia van Vrienden Hospice Dedemsvaart het mooie bedrag van €750.- . In de ‘giftbox’ is daarnaast nog €73.75 gedaan en daarmee komt het totaalbedrag op €823,75. Een geweldig resultaat!